Halaman

لا اله الا الله محمد رسول الله

Photobucket
Photobucket


BUMI BAROKAH..

YA ALLAH,
IZINKAN DAKU JEJAKKAN KAKI DI BUMI INI..



Dzikrul Maut

PERINGATAN BUAT DIRI AGAR SENTIASA BERSEDIA !!
SENTIASA BERSEDIA
BERSEDIA
DAN TERUS BERSEDIA..

SIFAT MAHMUDAH

Doa Sempena Romadhon

10 PERIBADI MUSLIM

1) AKIDAH YANG SEJAHTERA
2) IBADAH YANG SAHIH
3) AKHLAK YANG MANTAP
4) BERPENGETAHUAN LUAS
5) TUBUH BADAN YANG SIHAT
6) BERMUJAHADAH MELAWAN NAFSU
7) BERDIKARI
8) TERSUSUN SETIAP URUSANNYA
9) SANGAT MENJAGA WAKTU
10) BERMANFAAT UNTUK ORANG LAIN



Ya Allah Berilah Kami Petunjuk-MU Dan Jadikanlah Kami Hamba-MU Yang Beriman, Bertaqwa,Beramal Soleh

Sabtu, 18 April 2009

Protokol Syaitan LaknatulLah

بسم الله الرحمن الرحيم

Dua minggu lepas ana baca buku tentang "Thoghut". Terkadang kita tercari-cari makna Thoghut.

"Thoghut tu apa ye?"
"Entah la, aku pun tak tau"
"Apa la kau ni, mengaji je tinggi-tinggi. Thoghut pun tak kenal"
"Eleh, kau tau ke?"
"Sebab tu aku tanya kau"

Tiada lagi istilah "main-main". Kita wajib tahu perkara ini. PENTING !

Firman Allah SWT;

"Tidak ada paksaan untuk (memasuki) agama (Islam); sesungguhnya telah jelas jalan yang benar daripada jalan yang sesat. Kerana itu, barangsiapa yang ingkar kepada Thaghut dan beriman kepada Allah, maka sesungguhnya ia telah berpegang pada tali yang kukuh yang tidak akan putus; dan Allah Maha Mendengar lagi Maha Mengetahui"
(Surah al-Baqarah: 256)

Thoghut dalam ayat ini ditakrifkan sebagai Syaitan atau apa sahaja yang bersekongkol dengannya. Contohnya Bangsa Yahudi

Apa yang ana nak bagitahu, Yahudi mencipta Protokol Syaitan untuk merosakkan Ummat Islam. Ummat Islam pula terus terleka dengan dunia ciptaan Yahudi LaknatulLah. Kembalilah kita ke jalan-jalan Hidayah dan Petunjuk-Nya.



Setiap orang Yahudi diwajibkan mempunyai buku "The Protocols of the Learned Elders of Zion" terutama dari kalangan bangsa mereka yang bijak pandai. Yahudi mewajibkan mereka ini menguasai protokol itu sebaik mungkin.

Dalam buku "Protocols of the Meeting of the Elders of Zion menekankan 24 protokol yang penting untuk menguasai dunia. Tujuannya membentuk negara Yahudi dengan cara menguasai seluruh dunia.

Rakan seperjuangan, ana cadangkan kita mencari buku tersebut dalam judul bahasa Malaysia yang berjudul "Rancangan Zionis Menakluki Dunia". Dahsyatkan. Kita wajib kenal musuh kita yang satu ini. Ana dapat salin 11 je protokolnya. Protokol Yahudi ni sangat bahaya.

11 Prinsip Yahudi Laknat, Tolong Sebarkan.

1) Hanya keganasan dan kekerasan yang boleh digunakan dalam berpolitik. Tiada rundingan untuk berkuasa. Merampas kuasa dengan matlamat menghalalkan cara.

2) Memberi bantuan kepada ejen yahudi (pemerintah dan sesiapa sahaja yang bersekongkol dengan mereka). Pemerintah(terutama yang gelap mata dan gila pangkat) menjadi alat pada pentadbiran. Rakyat hanya rasa selamat, sedangkan dalam bahaya. 1 nyawa yahudi yang terkorban mesti diganti 1000 orang (bukan yahudi)

3) Melaga-lagakan dan menghuru-hara manusia. Muncul sebagai penyelamat sambil menanamkan fahaman dan idealisma sesat (Sekular, Kapitalis, Hedonisme dan lain-lain fahaman Jahiliyyah Moden). Memegang prinsip "Semua haiwan tidur nyenyak apabila kenyang dengan darah"

4) Menghapus segala bentuk kepercayaan agama kecuali Yahudi. Meletakkan agama sebagai sesuatu yang negatif melalui perkiraan hisab dan kebendaan. Melekakan manusia perdagangan dan perusahaan hingga lupakan serangan Yahudi.

5) Menguasai setiap politik, ekonomi, sosial, budaya dan teknologi sehingga menghilangkan dan menutup kebijaksanaan bangsa lain. Memutar fakta supaya tiada bijak pandai daripada bangsa lain yang mahu menceburi suatu bidang terutama bidang politik.

6) Merosakkan sumber pengeluaran dan menanamkan sikap jahat dalam diri manusia. Menghapus golongan terpelajar dari bangsa lain. Meletakkan semua bangsa lain sebagai hamba Yahudi.

7) Wajib menabur fitnah supaya berlaku permusuhan, pertelagahan dan permusahan. Memerangi secara keseluruhan (lenyap) orang yang menentang Yahudi.

8) Memastikan segolongan besar ahli ekonomi, usahawan dan jutawan dikuasai.

9) Mewujudkan kerajaan Diktator. Membunuh (orang bersalah atau tidak) tanpa pengampunan dan membunuh sebagai darah daging. Merosakkan pemuda-pemudi dengan serangan pemikiran melalui teori-teori palsu dan batil.

10) Menggunakan Liberalisme untuk menggugat politik sesebuah negara. Pilihanraya digunakan memilih Pemimpin yang dipilih daripada orang yang sanggup jadi ejen Yahudi. Tujuannya untuk melahirkan kebencian antara pemimpin dan rakyat supaya mudah untuk Yahudi datang dan orang merasakan Yahudi adalah yang terbaik.

11) Menganggap bangsa lain sebagai kambing dan Yahudi sebagai serigala.

Jangan kita takut dengan Yahudi. Mereka bangsa penakut. Sesiapa yang mengikut Yahudi, dia penakut. Allah menghembuskan ruh keberanian dalam jiwa kita supaya kita bangkit menentang kejahatan Yahudi.



Ya Allah, kurniakan kekuatan kepada kami daripada kekuatan-Mu..
Ya Allah, yang Maha Perkasa
Musnahkan musuh-musuh-Mu di tangan kami.
Ya Allah, yang Maha Perkasa
Hancurkan musuh-musuh-Mu di tangan kami.
Ya Allah hancurkan kekuatan mereka.
Kami berlindung dengan kejahatan dan fitnah mereka.
Ampuni dosa-dosa kami,
Ambillah kami ketika berada di jalan-Mu,
Gugurkan kami sebagai Syuhada-Mu..
Amin..

وبالله توفق والهديه

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

UJIAN MENAIP